podsumowanie:

dodane
2009.05.14 09:50 suma ocen/ilość ocen 90/30
odsłony 1029
0 w ulubionych
prawa autorskie tylko autor zdjęcia
" МОЛИТВА НА ЈЕЗЕРУ " - 20   ulubione  

kapetan 2009.06.18 [04:49] zgłoś do moderacji
3
vera lazarevic 2009.06.05 [00:05] zgłoś do moderacji
3
ketevanbd 2009.06.03 [22:24] zgłoś do moderacji
3
nicos_valahul 2009.05.19 [14:31] zgłoś do moderacji
3
jove 2009.05.19 [07:06] zgłoś do moderacji
Брате Новаковиќ,нема потреба да се извинуваш,во право си.Мислам дека сите сме поврзани на Балканов и имаме многу заеднички работи.Поздрав
Прости ми мене грешниот :(
Novakovic 2009.05.18 [14:57] zgłoś do moderacji
Драги брате Јове,
Потпуно те разумем и са моје стране велико извињење. Надам се да и бугарска браћа имају исто мишљење.Прилично је било несмотрено, егоистички и гордо.
mihaela 2009.05.18 [14:14] zgłoś do moderacji
Hello! Can someone translate what is the discussion about? I am interested :)
jove 2009.05.18 [14:08] zgłoś do moderacji
Каде е ова место???
Ова е Македонија.И сите ние на Балканов сме тесно поврзани.Па немате за право да си превземете нешто што не ви припаѓа.И доста со некој цареви што нема документи и измислени од народот.Сите сме Православни и исти пред Бога, па после сме од некоја нација(македонци,срби,бугари...).Ако ви е нацијата поважна од Бога тоа е друго.Мило ми е што има некој како Новаковиќ,па представи прекрасни слики од Македонија.
jove 2009.05.18 [13:41] zgłoś do moderacji
3
Dare 2009.05.18 [11:56] zgłoś do moderacji
Моје поштовање обојици!!! 3
Novakovic 2009.05.18 [09:45] zgłoś do moderacji
Ваша широка активност и бављење православљем захтева пуну позорност и поштовање !
Нека Вам дође утеха од Лица Господњег !
Fanariotis 2009.05.16 [09:48] zgłoś do moderacji
Nemam nikakvih razloga da Vam za bilo sta zamerim, i ja veoma poshtujem svetog Nikolaja Velimirovica, i kod nas u Bugarskoj je veoma poznat medju Pravoslavnim vrenicima, cak sam i preveo jedno njegovu kjnigu sa Srpskog na Bugarski jezik.
mihaela 2009.05.15 [23:53] zgłoś do moderacji
3
angg 2009.05.15 [19:21] zgłoś do moderacji
3
Novakovic 2009.05.15 [14:56] zgłoś do moderacji
Хвала, пријатељу, слажем се.
Можда ми нећете веровати али су текстови захтевали по два дана и по 3-4 сата сваког дана припреме.
Наравно, нећете ми замерити да изводе из најчувенијег дела Св.Николаја Велимировића, " Молитва на језеру "
користим до краја серијала, као што сам у неколико наврата и чинио.
Иначе, припремио сам још око тридесетак фотографија.
Најсрдачнији поздрав !
Fanariotis 2009.05.15 [14:32] zgłoś do moderacji
Ja mislim da je mozda, ako se slazete, najbolje reshenje ako se ogranicimo samo na naslov fotografije - ipak je ovo fotografski portal i da produzimo sa razgovorima ali na fotografske teme!
Novakovic 2009.05.15 [14:20] zgłoś do moderacji
Потпуно се слажем, пријатељу !
Но сад постоји могућност да текстови за наредне фотке моги изазвати нове распре и да се Вама учини да терам инат.
Шта предлажете, слажем се са свим решењима, које предложите !
Најсрдачнији поздрав !
Fanariotis 2009.05.15 [13:44] zgłoś do moderacji
Vozljubljeni u Hristu brate,
naciaonalizam nikome nije doneo dobro, a narocito nama Pravoslavnima - upravo i zbog nasih svadja i medjusobica smo i bili pobedjivani u proslosti. Ja nikad necu prihvatiti Vas stav kao sto i Vi necete prihvatiti moj. Zato neka da zavrsimo ovaj nas spor po Hriscanski recima iz Evangelija, da se klonimo sporova s bracom!
Novakovic 2009.05.15 [12:11] zgłoś do moderacji
Поштована браћо, бугарски хигијеничари,
Како рекосте, фризирање историјских чињеница је опасна работа и то никуда не води, као што вероватно и ова дискусија неће решити неке дилеме.Баш из тог разлога, да се мало више светла баци на ове догађаје, латио сам се овог незахвалног посла.
Наравно моја истраживања се базирају на историчарима, Константина Порфирогенита, Ане Комнен, Константина Јеричека и пре свега Георгија Острогорског. Као што можда знате ниједан од њих није Србин.Могуће је да сам могао консултовати и бугарске изворе но мислио сам да су ови аутори референтни за ову тему. Теофилакта и Хонијата сам помињао и помињаћу али они су биографи Светог Климента и само спорадично помињу окружење.
1.И даље мислим да се Свети Равноапостолни Ћирило и Методије ни у једном контексту не стављају у однос са Бугарском. Њихови најзначајнији ученици су и бугарски и грчки.Нагласио сам да бугарски извори Светог Наума сматрају за свог док остали извори то изричито не помињу, те би бугарске изворе могли прихватити.
Можда је требало рећи, сада кад видим да се свака јота мери, да су се Св. Климент, Св. Наум и Св. Константин вратили прво у Плиску где их прихвата кнез Борис а од 893 год.његов син кнез Симеон их размешта по бугарским земљама, где се и Охрид сматра за те земље.
Можда сам могао то да наведем, ако је то мој највећи грех. Сматрао сам рећи...враћају се на ове просторе, значи и Охрид и Плиску и Преслав и Београд, јер су морали проћи кроз Београд и макар ручати, на Калемегдану или Скадарлији.Ако се цела прича исприча онда се мора издати књига а ја гледам да не давим превише.
2. Што се царева и краљева, као ктитора на Охриду...итд, веома сам сериозан, јер кажем...ЦАРЕВА И КРАЉЕВА, КАО КТИТОРА, имајући материјалне доказе у виду фресака. Дали су бугарски владари генерално били покровитељи, неколико векова пре ових српских владара, могуће и то би било реално.
Гајим велике симпатије према Православном бугарском народу / наглашавам ПРАВОСЛАВНОМ /, према светињама и огромном духовном наслеђу, све до I и II Светског рата, а у српским изворима се Македонија до тада звала Стара Србија.Данас морамо уважавати нове геополитичке чињенице и у том духу морамо радити.
Савет Фанариотисе, промените јузер неим и вашу личну фотку, превише делују ригидно, а за оцену....битно је да пређем у наредни разред, ако ми наставничко веће то дозволи.
Fanariotis 2009.05.15 [11:04] zgłoś do moderacji
napravio sam greshku hteo sam da napishem Dimitrije Homatijan, Honijat je Nikita.
Fanariotis 2009.05.15 [11:01] zgłoś do moderacji
Za Vas 500 godina je nista?
Fanariotis 2009.05.15 [10:58] zgłoś do moderacji
Dajem Vam jednicu iz istorije!
Fanariotis 2009.05.15 [10:57] zgłoś do moderacji
Ja boravim samo sa istorijskim faktima iz Vizantijskih izvora! Sveti car Boris-Mihail je pokrstitelj, vladar koji je izgraidio crkve i manastire svojim prijateljima a u ime hristianiziranja svih koji su ziveli u tadasnjoj Bugarskoj - u 9. veku. SVI ucenici svetih Kirila i Metodija /solunskih Grka/ su bili Bugari jer u devetom veku Srbi jos nisu bli definisani kao nacija - tada su balkanski sloveni jos uvek bili polu-paganska plemena!
Fanariotis 2009.05.15 [10:50] zgłoś do moderacji
"Например, не разумем какве везе имају Света браћа Ћирило и Методије са Бугарском." "Што се пак царева и краљева, као ктитора на Охриду тиче,историографија бележи само цара Душана и Краља Милутина...и никога више."
Joj gde zivite gospodine? Vi niste ni culi za Teofilakta Ohridskog i Dimitrija Honijata - istoricara??? "Car" Dusan i sv. kralj Milutin su ziveli POLA MILENIJUMA posle svete brace i svetog cara Borisa-Mihaila, Vi ne pravite razliku izmedu 9. i 14. veka! Vi se ovde sprdete sa svecima i carevima ili zaiste nemate nikakve veze sa istorijom?
D.J. 2009.05.14 [22:18] zgłoś do moderacji
+++ 3
toza 2009.05.14 [21:51] zgłoś do moderacji
3
djidjo 2009.05.14 [18:08] zgłoś do moderacji
3
StepaniukRafal 2009.05.14 [16:55] zgłoś do moderacji
3
maria 2009.05.14 [16:26] zgłoś do moderacji
3
Anima_Mea 2009.05.14 [16:14] zgłoś do moderacji
"Што се пак царева и краљева, као ктитора на Охриду тиче,историографија бележи само цара Душана и Краља Милутина...и никога више".

???

Това сериозно ли?
Теофилакт Охридски и Димитър Хоматиан не са на същото мнение. Житията на светите седмочисленици - също.
Сръбският учен Сърджан Пириватрич - също.

И след като "њихова мисија на северу, у Моравској дошла у кризу", Св.Климент, Св.Наум и останалите ученици, не са "се враћају на ове просторе", а са отишли и са били приети другаде и от другиго. Св.Наум освен Охридски, се нарича и Преславски.

Преиначаването на историята не носи ползи на никого!
Aimilianos 2009.05.14 [14:55] zgłoś do moderacji
3
lina 2009.05.14 [14:47] zgłoś do moderacji
3
Novakovic 2009.05.14 [14:46] zgłoś do moderacji
Драги брате, Фанариотисе,
Видим да са српским језиком добро стојиш те очекујем да се разумемо, осим ако не желимо или ако имамо, како су комунисти волели да говоре великосрпске или великобугарске претензије.
Твоје коментаре бих могао да потпишем и прихватим...али не сасвим :
На допада ми се тон, са којим наступаш а и мислим да су неки појмови збркани. Например, не разумем какве везе имају Света браћа Ћирило и Методије са Бугарском.
Такођер, не разумем везе отпале Римске цркве са догађајима који су били дав века раније, осим ако се не мисли на Римску цркву у Бугарској, која је мешетарила и Бугарску заједницу привела католичанству што је био повод за крваве сукобе са Византијом.
О царевима Борису-Михајлу и Симеону, пуно благоречија.
Што се пак царева и краљева, као ктитора на Охриду тиче,историографија бележи само цара Душана и Краља Милутина...и никога више.
jagafoto 2009.05.14 [14:28] zgłoś do moderacji
Odlično! 3
sm 2009.05.14 [14:16] zgłoś do moderacji
3
waniia 2009.05.14 [14:06] zgłoś do moderacji
3
vladimirskaia 2009.05.14 [13:30] zgłoś do moderacji
3
bakyy 2009.05.14 [13:14] zgłoś do moderacji
3
White Field 2009.05.14 [13:01] zgłoś do moderacji
3
gabriela_m 2009.05.14 [12:22] zgłoś do moderacji
3
Fanariotis 2009.05.14 [12:16] zgłoś do moderacji
Celo tekovina i delo svetih Sedmochislenika je bila pomagana od strane Bugarskih careva koji su bili veliki ktitori manastira i ustanova.
Fanariotis 2009.05.14 [12:12] zgłoś do moderacji
Misije, manastiri i crkve u kojima su se trudili solunska sveta braca Kirilo i Metodije i njihovi sveti ucenici Kliment, Sava, Gorazd, Angelarije i Naum Ohridski su osnovane i izgradjene od svetog cara (imperatora) Borisa-Mihaila pokrstitelja i osnivalaca prve samostalne crkve posle otpadanja Rimske, vladara prvog Bugarskog carstva (proto-Bugari su imali pre dolaska na Balkan 2 haganata-imperije). Simeon I Veliki - car Bugara i slovenskih plemena, je produzhio delo svog svetog oca u Ohridu i Beratu u Albaniji. Car Simeon je takodje osnivalac prve autokefalne patrijarsije posle otpadanja Rimske crkve - Trnovske, pod cijim omoforom je bila i Ohridska arhiepiskopija.
sekula 2009.05.14 [12:08] zgłoś do moderacji
3
juga 2009.05.14 [12:08] zgłoś do moderacji
Никад нисам била у Охриду, граду у коме је свој живот започела наша лепа ћирилица. Хвала вам на овој прелепој фотографији. 3
goran boricic 2009.05.14 [12:06] zgłoś do moderacji
+++ 3
mimbg 2009.05.14 [11:07] zgłoś do moderacji
3
Anima_Mea 2009.05.14 [11:01] zgłoś do moderacji
http://en.wikipedia.org/wiki/Clement_of_Ohrid 3
Tomislav 2009.05.14 [10:33] zgłoś do moderacji
3
Timothey 2009.05.14 [10:18] zgłoś do moderacji
3
p.mihai 2009.05.14 [10:10] zgłoś do moderacji
3

zmień język:
БългарскиEnglishFrançaisGeorgianΕλληνικάPolskiRomânãРусскийСрпскиУкраїнськаShqip