статистика:

загружено
2007.04.19 13:36 сумма оценок/сумма оценок 88/31
просмотры 2297
0 в избранное
авторские права только у автора
EXIF
Camera: Canon
Model: Canon EOS 30D
Date: 2005:08:14 20:08:12
Exposure: 1/640
FNumber: 50/10
ISO: 400
Focal Length: 17/1
NO COMENT   избранное  

Aimilianos 2008.04.19 [16:17] Сообщить модератору
3
nicos_valahul 2008.03.21 [17:09] Сообщить модератору
3
Radu P. 2007.08.15 [13:59] Сообщить модератору
?? 1
ioann 2007.05.17 [11:52] Сообщить модератору
2
Stefan Nemanja 2007.05.13 [01:02] Сообщить модератору
Ђавоимани!!! 3
fominsky 2007.04.23 [20:09] Сообщить модератору
So called Macedonian Orthodox Church and pseudo religious organization so called 'montenegrin orthodox church' are two totally different subjects. Macedonian church structure is in schism but it is not discharged . According to the church necessarity by respecting canonic order and canonic build agreement with our (Serbian) Patriarchy, it can return in canonical and liturgical unity with the other Orthodox churches. Mirash Dedeich ('bishop' of montenegrin oc) and his followers could never have canonical status, not because that is not allowed by the Patriarch Pavle, Metropolit Amfilohie or by any of the priests, but because these are holly canons, which were not written by Serbs nor Montenegrins, but they are simply like that.
fominsky 2007.04.23 [20:02] Сообщить модератору
ok, i wil change it...
mikica 2007.04.23 [19:59] Сообщить модератору
You know why... Look first sentence, you forgot phrase "So called". In second sentence you forgot word "shismatic" e.t.c. If you wish to translate something sensitive like this, please try to be correct...
fominsky 2007.04.23 [19:55] Сообщить модератору
why?
mikica 2007.04.23 [19:53] Сообщить модератору
Fominsky, this translate is wrong. You can not put name of father Velibor Dzomić under this...
Milisav 2007.04.23 [14:19] Сообщить модератору
3
Vasilije M. 2007.04.22 [20:12] Сообщить модератору
Нисам имао намјеру да изазовем оволику расправу, извињавам се...
Ја сам оцјењивао садржај фотографије, а ако се оцјењује духовност аутора онда му дајем 1000 а не 10, јер бити на "браничу цркве и имена" не заслужује мање, више је него довољно што је човјек био на лицу мјеста, за разлику од мене, нпр...
Поздрав свима и дефинитивно сте сви у праву, (посматрано са различитих аспеката)...
fominsky 2007.04.22 [19:55] Сообщить модератору
Такозвана Македонска православна црква и псеудорелигиозна организација такозвана ЦПЦ два су потпуно различита појма. Македонска црквена структура јесте у расколу, али она није рашчињена. По црквеној икономији, после поштовања канонског поретка и квалитетног и канонски утемељеног договора с нашом патријаршијом, она може да се врати у канонско и литургијско јединство са осталим помесним православним црквама. Мираш Дедеић и његови следбеници никада не могу да имају статус свештеног лица, не због тога што то не дозвољава патријарх Павле, митрополит Амфилохије или неко од свештеника, него зато што су свети канони, које нису писали ни Срби ни Црногорци, једноставно такви.

Извор: Глас јавности, интервју Протојереја Велибора Џомића, пароха подгоричког (www.spc.org.yu)
D.J. 2007.04.21 [18:47] Сообщить модератору
3
ovidiu_m 2007.04.21 [09:50] Сообщить модератору
3
Zoran Sremski 2007.04.20 [17:18] Сообщить модератору
3
s.B.Marjan 2007.04.20 [10:05] Сообщить модератору
Када је такво стање на сајту, претпостављам да је у јавном мњењу, братских нам Православних земаља, још горе?!
s.B.Marjan 2007.04.20 [10:04] Сообщить модератору
Жао ми је што се скоро нико (шаст изузецима) од браће и сестара(ван Србије и Црне Горе) није заинтересовао за ово што се збива у ЦГ!!!
s.B.Marjan 2007.04.20 [10:00] Сообщить модератору
Брате у Хрватској нас протерале Усташе, у Босни Турци, На Косову Шиптари... Некако ме Црна Гора боли, највише- једно смо!!!
martinovicnl 2007.04.20 [09:26] Сообщить модератору
Везано за духовност фотографије.

Ја сам дао 10 и опет бих! Дао сам 10 јер мислим да је потребно бранити и сачувати све православне светиње. Сјећате се слика цркава и манастира по Косову ограђених бодљикавом жицом, зар овђе нема неке сличности? Тамо је колико се сјећам духовност у већини случајева била 10, и тамо је (на Косову) било страшнијих ствари, да не помињем...
Ову слику сам схватио као један врло ефектан и модеран начин одбране православних светиња у Црној Гори и не само у Црној Гори.
Добро је да људи виде и да знају јер „ ...по дјелима њиховим познаћете их... “.

Слажем се да је призор стравичан, неприличан и јасно ми је о чему говоре Василије, Ненад и Горан, али то ипак није никаква монтажа већ сурова реалност.
У овом случају битнија је, по мом мишљењу, идеја фотографа која заслужује 10.

Праштајте!
xml 2007.04.20 [09:23] Сообщить модератору
Every schism, even such obvious unorthodox and political, is a tragedy.
I'm not agree with existance of any schism in Orthodoxy (Montenegro and Macedonia as well).
So called "bishop Mirasz" should not even be called "bishop" as he isn't, and his group is rather political movement, and not a church.
stopphotoshop 2007.04.20 [09:14] Сообщить модератору
NISAM SE SETIO DA STAVIM BLOKADU OCENJIVANJA,ISKRENO NIJE MI PALO NA PAMET.U PRAVU STE I OCENE SU NEBITNE.POZDRAV SVIMA
costyn 2007.04.20 [07:27] Сообщить модератору
3
Crna Gora 2007.04.20 [01:14] Сообщить модератору
Између осталог, а на потпуном крају анархистичко револуционарног хепенинга вели мирашчић: Ако немате цпц, ВИ СТЕ СРБИ И ЦРНА ГОРА ЈЕ СРПСКА ДРЖАВА. (онда их је препетокракио, јер их прекрстит не умије) Помислих, тако ми Бога (гледајући само велика слова), чух ли ја ово неку паметну ријеч од овог створа.

Ја ову фотку нијесам у стању да оцијеним, немојте ми замјерит.
jovana 2007.04.20 [00:37] Сообщить модератору
:(
mikica 2007.04.20 [00:21] Сообщить модератору
The earthly kingdom lasts only for a brief time,
but the heavenly kingdom always and forever...
Lekovicl 2007.04.20 [00:09] Сообщить модератору
Dear Fominsky first thanks for your explanation for usrs from Poland :)
About ethnophiletism I dint begin :) You begin to talk about etnophiletism under photo of "Kosovo field". I just wish to show what etnophiletism is. Result is here on this photo. And of course I am sure that you can see it in Macedonian MOC too. If faith and Church is more important then nation for them why they acting like they do? I think that you know answer but is to hard for you to accept it because you know those people, you like them and you have friendly relation with them :) I feel same, maybe you don't believe but I do! I am sorry but true is that they are on wrong way. They support violence. They don't want to find solution because solution means to admit that they make some serious mistakes. Sad but it si true. Anyway this is not what was my intention to talk with you . My intention was to provoke talking about your "feeling" that ethnophilotism was reason for Darko to post his photo. It is not ethophilotism if you love your one people. Ethopholetism is if you love your nation on first place, it means more than God and more than Church and if you consider nation more important then Christianity. You should know that I have totally opposite attitude. I feel that to me brother Jacksson from USA ore Yuean from China is much closer than atheist in my neiborhod. I mean that it is not etnophilotism ore any other sin if I love my people without hate for anybody else. It is just pure nationalism in clean form :)
Darko post this photo because now it is very hard situation about Kosovo and you know it . You also know that fight for Kosovo is not just fight for part of land. It was, it is, and it always will be fight between two cultural, and religious worlds, between Muslim jehadists and Christianity. It is not first time that "west" support wrong side. For that thay find "good reason" ( I will not start talk about politic) but what they realy do is trying to by peace for them, but you know something ? History didn't start yesterday and it will not be the and tomorrow!
ZEMALJSKO JE ZA MALENA CARSTVO A NEBESKO UVEK I DOVEKA !
It is hard for me to translate that but you know what that mean and maybe you can translate it for other friends on site :))
marina 2007.04.19 [23:43] Сообщить модератору
Дакле, одустала сам од неког држања критеријума, ако сам га икад имала. Једноставно неке ствари нису самерљиве. (управо сам предавала самерљиве и несамерљиве дужи, па сам давала сличне овоме примере из језика у свакодневној употреби :) )
marina 2007.04.19 [23:40] Сообщить модератору
знам Микице, него ако дам за прву оцену 1 , онда укупно неће да буде 10, онда штимујем :)
HadziMarko 2007.04.19 [23:38] Сообщить модератору
Господе, помилуј!
mikica 2007.04.19 [23:36] Сообщить модератору
Марина, мислио сам , на прву од три оцене, оцену ѕа духовност... не на укупну оцену
marina 2007.04.19 [23:33] Сообщить модератору
конкретно овде сам дала 10 аутору, не за духовност, него што је приказао ово што је приказао и што је успео да фотографише овако нешто (мени би то нпр. било немогуће :)) )
marina 2007.04.19 [23:31] Сообщить модератору
ја баш немам проблема са тим оценама :) оцењујем мало ово мало оно, мало овако мало онако :)))
то ми дође као нека порука аутору, ако уопште имам шта да поручим, тј. да му пренесем мој доживљај фотке помоћу тог бројчаног језика, што је много лакше и брже него да пишеш коментаре, у којима често не знаш шта би рекао,
а аутор ако се не пита зашто је оцена оваква или онаква, и нема идеју о томе, онда му и коментар слабо помаже
mikica 2007.04.19 [23:20] Сообщить модератору
Браћо Ненаде и Василије, по мом скромном мишљењу овде оцењујемо духовност аутора а не фотографије... Не мора бити да сам у праву али...
fominsky 2007.04.19 [23:07] Сообщить модератору
chciałem tylko pokrótce wyjaśnić, że zdjęcie zostało wczoraj zrobione w mieście Cetinje w Czarnogórze, podczas próby wtargnięcia do świątyni Serbskiej Prawosłąwnej Cerkwi przed ok. 100osobową grupę popierającą tzw. czarnogórską cerkiew prawosławną (która w istocie jest organizacją mającą z Prawosłąwiem wspólny tylko przymiotnik w nazwie). Jest to organizacja założona kilka lat temu przez pozbawionego święceń i wyklętego księdza Mirasza Dedeicia, który wraz z kilkoma osobami próbuje nawiązywać do równie dyskusyjnej autokefalii, którą miała mieć ok 100 lat temu Cerkiew w Czarnogórze. Na szczęscie, początkowo popierana przez pańswto, obecnie jest w niełasce i miejmy nadzieję, że wkrótce umrzez śmiercią naturalną...
fominsky 2007.04.19 [23:01] Сообщить модератору
Lazar, I think that it is different situation in Montenegro and Macedonia. In Macedonia church is non-canonical, but church live has all of Orthodox canons (it is problem with hierarchy) - I know Serbian priest who was baptised in Macedonia. And 'miras -church' has no connection with Orthodoxy (only adjective in his name). I'm very sorry about situation in Montenegro but I think (I spoke about it much time with Cetinje's monks) that the most of bad things about sitaution of SOC was in half on 90's and now it is only problem with one 'quasi bishop' and 'a few quasi-priest' and that is all - because of government no longer support it. I don't belive that it will be continuated...
and I don't know, why you begin with ethnophiletism...
goran 2007.04.19 [22:49] Сообщить модератору
Василије Брате у потпуности си у праву! 2
nenadkosovac 2007.04.19 [22:29] Сообщить модератору
УПРАВУ СИ ВАСИЛИЈЕ ПОГРЕШИО САМ ДУХОВНОСТ ЈЕ ОВДЕ НУЛА А НЕ ЈЕДИНИЦА ИЛИ ДЕСЕТКА КАКО СМО МНОГИ СТАВИЛИ !!!! СТРАШНО !!!!!
Vasilije M. 2007.04.19 [22:15] Сообщить модератору
Требао си укинут оцјењивање овдје, јер стварно не знам како да дам за духовност више од јединице, евидентно је који дух овдје влада... 2
ioakeim 2007.04.19 [21:37] Сообщить модератору
3
marina 2007.04.19 [21:28] Сообщить модератору
!!!!!!!!!!
3
OvidiuMihail 2007.04.19 [19:56] Сообщить модератору
interesting 3
Ipe 2007.04.19 [19:11] Сообщить модератору
Календар им је пун разних црномагијских бајалица и осталих глупости.Срећом нема их много што се види на фотографијама које сам гледао од колега.
Ipe 2007.04.19 [19:10] Сообщить модератору
Треба рано ујутру голе да почисте кућу, како би се заштитиле од вештица. То је црномагијски ритуал који нема везе са православљем и нашим обичајима
Ipe 2007.04.19 [19:08] Сообщить модератору
Замислите какав их човек и сатаниста води кад је у њиховом календару написао да жене на одређени дан (има и који је са неведеним датумом)
rafal789456123 2007.04.19 [19:08] Сообщить модератору
znakomite zdjęcie tylko niewiem oco w nim chodzi
3
Vladapop 2007.04.19 [19:06] Сообщить модератору
3
Lekovicl 2007.04.19 [18:58] Сообщить модератору
so here our friends who talk about ethnophiletism can see what this really is! Tomaš, Marek , no comment ?
You can see what going on when schismatics take action. Something similar happened in Macedonia just there even police was on side of shismatics. I hope it will not happened in Montenegro. God help us!
iliana 2007.04.19 [18:39] Сообщить модератору
3
olja 2007.04.19 [18:31] Сообщить модератору
туго моја!!!!!Молимо се за њих!
dragoj03 2007.04.19 [17:25] Сообщить модератору
3
Ipe 2007.04.19 [16:53] Сообщить модератору
3
ivanzr 2007.04.19 [16:24] Сообщить модератору
страшно...
ivanzr 2007.04.19 [16:23] Сообщить модератору
3
s.B.Marjan 2007.04.19 [15:53] Сообщить модератору
Онај проћелави као да је ђавоиман?!
ЛисицаС 2007.04.19 [15:52] Сообщить модератору
Која ли је њих мука потерала?


Овако само комунисти/демократе остварују своје узвишене циљеве.
СПЦ, али ни једна друга ПЦ није на овај начин тражила своју аутокефалност.

3
martinovicnl 2007.04.19 [15:40] Сообщить модератору
http://www.mitropolija.cg.yu/index.html
http://www.mitropolija.cg.yu/svetigorapres/Saopstenja/svp0704.htm#p23

Поздрав!
Duca 2007.04.19 [15:26] Сообщить модератору
Само им још петокрака фали на овим црвеним заставама!!! Етнофилетисти беѕумни! 3
nenadkosovac 2007.04.19 [15:19] Сообщить модератору
3
mikica 2007.04.19 [14:35] Сообщить модератору
Руља безбожничка... 3
stevica 2007.04.19 [14:29] Сообщить модератору
Страшно! 3
s.B.Marjan 2007.04.19 [14:22] Сообщить модератору
ИСТОРИЈСКА ФОТОГРАФИЈА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
БРАВО БРАТЕ!!!!

3
b.backovic 2007.04.19 [14:21] Сообщить модератору
!!!!!!!!!!!!! 3
Lekovicl 2007.04.19 [14:04] Сообщить модератору
Spasitelj je uvek sa svojom Crkvom. "I ja sam sa vama u sve dane do kraja vremena", obećao je On pred rastanak svojim apostolima. On je sa nama uvek tajnom svoga Rođenja, misterijom svoje Golgote i u slavi Vaskrslog Sina Božjeg. Nosi kroz svoju istoriju Crkva Njegova i Njegov golgotski krst. I oko Njegovog Krsta uvek su, kako oni koji ga ispovedaju i koji kajanjem stiču spasenje, tako i oni koji iskraj Njegovog Krsta hule na Njega ili hoće Hrista bez Krsta. I tako ono što se dogodilo na Golgoti, na uzvišenju na kojem je Sin Božji prineo sebe za grehove sveta, stalno se dešava na putevima istorijskog hoda Crkve Hristove.
Lekovicl 2007.04.19 [14:02] Сообщить модератору
Malo je onih koji po veri žive, a mnogo onih na koje se odnose Spasiteljeve reči: "Neće svaki koji mi govori Gospode, Gospode, ući u Carstvo nebesko, nego oni koji tvore volju Oca moga koji je na nebesima"
Sa svoga Krsta Hristos se molio za svoje mučitelje: "Oče, oprosti im jer ne znaju šta čine". Nije im pretio osvetom. Nije za njih prizivao pakao, pokazujući primerom Ljubavi koja prašta, na kajanje i spasenje. Ono što je omogućio pokajanom zločincu kraj svoga Krsta, omogućio bi i svojim pokajanim mučiteljima, ali nije ih bilo. Jevanđelje svedoči da je duboko potresen trenom smrti Sina Božjeg, ispovedao veru u Njega samo kapetan straže kraj Krsta. "Zaista bejaše ovaj Sin Božji", uskliknuo je on i ušao u kalendar Crkve kao Sotnik Longin.
3
Dare 2007.04.19 [13:43] Сообщить модератору
Ђаволи! 3
martinovicnl 2007.04.19 [13:41] Сообщить модератору

sad but true !!!
http://www.orthphoto.net/photo.php?id=16862

3

изменить язык:
БългарскиEnglishFrançaisGeorgianΕλληνικάPolskiRomânãРусскийСрпскиУкраїнськаShqip